wtorek, 28 stycznia 2014

Hej ;3

Hej.Nazywam się Nikola i chodzę do 1 gimnazjum.Kocham Igrzyska Śmierci,Harrego Pottera i Percy Jacksona.W ogóle kocham czytać książki.Interesuje się sportem.Gram w piłkę ręczną i tenisa.Czasami też trochę w nożną, ale bardziej się nią interesuje.Moim ulubionym klubem jest Borussia Dortmund

Założylam tego bloga boo, przeczytałam  bloga pewnej dziewczyny.Również trybutki i zakochałam się w nim.Opowiadanie było świetne i czekam na kolejne części.Nie znam jej ale zainspirowała mnie i wpadłam na pomysł.Pierwszą część postaram się dodać jak najszybciej.Dzięki Kamila ! :D

4 komentarze:

  1. Po pierwsze muszę Ci powiedzieć, że masz śliczne tło, po drugie powodzenia w pisaniu, oby nigdy nie zabrakło Ci weny :)
    monomentume.blogspot.com zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo za miłe słowa.Mam nadzieję że mi się uda :D

      Usuń
  2. OMG! Jeśli chodzi o mnie to... cieszę się, że Cię zainspirowałam! <3
    Śliczne tło!
    Lecę czytać pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci :D mam nadzieję że się na mnie nie zawiedziesz :)

      Usuń